Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a szolgáltatást nyújtó  Juhász és Társa Bt. (továbbiakban: „Üzemeltető” vagy „Eladó” vagy) és a szolgáltatást igénybevevő személy (továbbiakban: „Vásárló” vagy „Vevő”) közötti szerződés általános feltételeit, az Eladó által működtetett https://juhaszpolcrendszer.hu oldalon („Weboldal”) keresztül értékesített termékek adásvételével kapcsolatban.

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az adásvételi szerződésnek, amely a webáruházon keresztül történő vásárlás esetében a Vevő és az Eladó között jön létre. Figyelemmel arra, hogy a szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így az Eladó és a Vásárló online adásvételi szerződés jön létre. A szerződéskötés nyelve a magyar.

A mindenkor hatályos ÁSZF az Üzemeltető weboldalán megtekinthető a https://juhaszpolcrendszer.hu oldalon.

1. Üzemeltetői adatok, információk

1.1. Általános adatok

Cégnév:                                     Juhász és Társa Bt.

Székhelye:                                 2510 Dorog, Esztergomi út 39. fsz. 1/a-b.

Cégjegyzék száma:                   11-06-003194

Adószáma:                                23647783-2-11

E-mail címe:                             polcrendszer@vnet.hu

Telefonos elérhetőség:             23647783-2-11

1.2. Tárhely szolgáltató

Név:                                          DigitalLand Kft.

Székhely:                                  3565 Tiszalúc, Hársfa utca 44.

E-mail:                                      info@digitalland.hu

2. A webáruházban kínált termékek és egyéb kapcsolódó szolgáltatások

2.1. Az Eladó által értékesített minden termék („Termék vagy „Áru”) illetve annak részletes leírása a https://juhaszpolcrendszer.hu oldalon az egyes termékek adatlapján található.

2.2. Üzemeltető a szolgáltatást Magyarország területén nyújtja, következésképpen a Termékek kiszállítása Magyarország területén található címre történhet.

2.3. Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3. A Megrendelés menete és az ehhez kapcsolódó adatbiztonsági kérdések

3.1. A megrendelés leadása a Vevő által:

  1. A megvásárolni kívánt termék(ek) kosárba helyezése a „Kosárba rakom” gombbal. A „Kosár” gombra kattintva megtekintheti a kosár aktuális tartalmát.
  2. A „törlés” gombra kattintva Vevő törölheti a kosár tartalmát. Vevő módosíthatja a megvásárolni kívánt mennyiséget, darabszámot a megrendelés leadásáig.
  3. A „Pénztár” gombra kattintva megadhatja a Szállítási / Számlázási adatokat, valamint kiválaszthatja a fizetési, és a szállítási módot.
  4. Az adatok megadását követően a Vevő a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, ahol „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva küldheti el megrendelését, vagy szükség esetén az „Adatok módosítás” gombra kattintva módosíthatja, kiegészítheti a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően Vevő kizárólag az Eladóval történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait polcrendszer@vnet.hu címen.
  5. A megrendelés feltétele, hogy a Vevő elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési tájékoztatót.

Vevő felelős az általa a megrendelés során megadott adatok (ideértve a személyes adatok, szállítási cím, számlázási adatok, email cím, telefonszám) pontosságáért és a valósággal történő egyezőségéért. Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben ezen adatokat helytelenül adta meg, és emiatt a megrendelés nem teljesíthető vagy emiatt többletköltsége keletkezett (pl. ismételt kiszállítással), úgy Eladót ezzel összefüggésben semmilyen felelősség nem terheli.

A megrendelés elküldésével Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik (kivéve ajánlatkérés 4. pont). Amennyiben a Vevő megrendelt, de még ki nem fizetett, de részére kiszállítani megkísérelt csomagot nem veszi át, és ezáltal a csomag az Eladó részére visszaküldésre kerül, úgy az Eladó jogosult a termék árának illetve a házhoz szállítás díjának valamint az ismételt házhoz szállítás díjának költségeit a Vevőtől előre – tehát az ismételt kiszállítást/házhoz szállítást – megelőzően elkérni. Amennyiben ennek a Vevő nem tesz eleget, akkor Eladó nem köteles a megrendelést teljesíteni.

3.2 A megrendelések feldolgozása az Eladó által

  1. A megrendelés elküldését követően Eladó a Vevő által megadott e-mail címre azonnal, de legfeljebb 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld arról, hogy a megrendelés rendszerébe beérkezett. Az automatikus e-mail a megrendelésének részleteit és a fizetendő összeget is tartalmazza. Ez az e-mail nem jelenti megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztat, hogy a megrendelés beérkezett az Eladóhoz. Amennyiben a visszaigazolás a Vevő ajánlatának elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg az Eladóhoz, a Vevő ajánlati kötöttsége megszűnik.
  1. Ezt követi a megrendelések feldolgozása, melynek keretében Eladó emailben visszaigazolja a megrendelést megjelölve abban a teljesítés várható időpontját. A visszaigazolást megelőzően az Eladó szükség esetén felveszi a kapcsolatot a Vevővel a házhozszállítás módjának, és díjának pontos meghatározása érdekében.
  2. A megrendelések feldolgozására, és a megrendelés visszaigazolására a megrendelés leadását követő két munkanapon belül kerül sor.

Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy amennyiben a megrendelés elküldését követő második munkanapon belül nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, úgy javasolt felvenni a kapcsolatot Eladóval a megadott elérhetőségeken.

3.3. A megrendelések visszautasítása

Eladó fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendeléseket részben vagy teljes egészben visszautasítsa.

Amennyiben Eladó a megrendelés teljesítését részben utasítja vissza, úgy köteles a Vevővel erről előzetesen egyeztetni.

4. Ajánlatkérés menete és az ehhez kapcsolódó adatbiztonsági kérdések

A Polctervező Menüponton belül található APROD, Csavarmentes Salgó, és Csavarkötésű Salgó termékek esetében a Weboldalon megrendelés nem adható le, kizárólag ajánlatkérésre van lehetőség, tekintettel arra, hogy az ajánlatadáshoz az Eladónak további információkra lehet szüksége a felhasználással kapcsolatban.

4.1. Ajánlatkérés menete:

  1. A Vevő a Polcösszerakó Menüpontban megadhatja a szükséges adatait, név, email cím, telefonszám, megjegyzés, majd az „Ajánlatot kérése!” gombra kattintva tud ajánlatot kérni.
  2. Az ajánlatkérés feltétele, hogy a Vevő elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési tájékoztatót.

Vevő felelős az általa az ajánlatkérés során megadott adatok pontosságáért és a valósággal történő egyezőségéért. Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben ezen adatokat helytelenül adta meg, és emiatt az ajánlat nem vagy hiányosan készíthető el, úgy az Eladót ezzel összefüggésben semmilyen felelősség nem terheli.

4.2. Ajánlatkérés feldolgozása, ajánlat megküldése, ajánlat elfogadása

Az ajánlatkérés elküldését követően az Eladó 2 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a Vevővel az ajánlat elkészítéséhez szükséges információk begyűjtése érdekében. Ha ezen határidőben az Eladó nem veszi fel a kapcsolatot a Vevővel, úgy javasolt felvenni a kapcsolatot az Eladóval a megadott elérhetőségeken.

A telefonon történt kapcsolatfelvételt követő 3 munkanapon belül az Eladó írásbeli ajánlatot küld a Vevőnek az általa megadott e-mail címre. Az ajánlati kötöttségét az ajánlat kiküldését követő 10 napig tartja fenn. A Vevőnek 10 nap áll rendelkezésére az ajánlat elfogadására. A Vevő az ajánlatot válaszemailben fogadhatja el egyértelmű, elfogadó nyilatkozatával (például: „Az ajánlatot elfogadom”). Az ajánlat elfogadása akkor érvényes, ha a válaszemailben megadta a Szállítási/Számlázási adatokat is. Az ajánlat érvényes elfogadásához a szállítási, és számlázási adatok megadása szükséges, mivel ezen adatok hiányában a szerződés nem teljesíthető az Eladó részéről (részletesen lásd: Adatkezelési tájékoztató).

5. Árak, fizetési feltételek, a fizetés módja, számlázás, kedvezménykupon

5.1. Árak

5.1.1. Termékek ára

A termékeknél feltüntetésre kerül a nettó és bruttó ár is, a bruttó árak tartalmazzák az ÁFA-t. A Weboldalon feltüntetett árak az áru megrendelésének idején érvényesek. Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

Eladó jogosult az árakat egyoldalúan módosítani. Felek rögzítik, hogy a vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve.

5.1.2. Házhozszállítás díja

A termékek alatt feltüntetett árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A konkrét megrendeléshez kapcsolódó házhozszállítási díj összegéről az Eladó a visszaigazoló levélben tájékoztatja a Vevőt, tekintettel arra, hogy az Eladó által forgalmazott egyes termékek súlya, és/vagy mérete nem, vagy csak plusz díjért teszi lehetővé a futárszolgálattal történő házhozszállítást, ezért a házhozszállítást az Eladó vagy futárszolgálat külön árkalkuláció, és díjmegállapodás alapján végzi. A visszaigazolást megelőzően az Eladó telefonon vagy e-mailben egyeztet a Vevővel a szállítás módjáról, és díjáról.

5.2. Fizetési feltételek

A termékek, szolgáltatások díja az alábbi módokon teljesíthető:

  • személyes átvételkor az Eladónak készpénzben,
  • futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén a futárnak (utánvét) készpénzben, vagy
  • előre utalással.

Előre utalás fizetési mód választása esetén a visszaigazolást követően az Eladó elküldi a számlát a Vevőnek, és a számlában szereplő összeg számláján történő jóváírását követően intézkedik a termék kiszállítása iránt.

5.3. Számlázás

A teljesítésről Eladó a Vevő által megadott adatok szerint számlát állít ki, melyet a Vevő házhozszállítás esetén a csomagban vagy külön, postai úton kap kézhez, személyes átvétel esetén pedig az átvételkor.

6. A megrendelt termék átvétele / házhoz szállítása

A megrendelt termékeket a Vevő az alábbi módokon veheti át:

  • személyesen az Eladó 2510 Dorog, Esztergomi út 39. fsz. 1/a-b. szám alatt található üzlethelyiségében, vagy Budapesten a 11. kerületi átvételi ponton,
  • futárszolgálattal történő házhozszállítással,
  • Eladó által biztosított házhozszállítással.

A kiszállítási idő várható időtartamát a visszaigazoló levél tartalmazza.

A megrendelt termékek kiszállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. szerződőtt partnere, Lotte Kft. (1239 Budapest, Ócsai út 1-3., info@lottehungary.com) végzi a rá irányadó Általános Üzleti Feltételek alapján (Elérhetősége: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek).

A futárszolgálat a csomagokat munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki, így olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol a címzett vagy az átvételre jogosult személy ezen időpontban a csomagot át tudja venni. Amennyiben a Vevő a kiszállítás várható időpontjában nem tartózkodik a kiszállítási címen, akkor a csomag visszaküldésre kerül az Eladó részére.

Vevő köteles a csomag átvételekor a csomag illetve az abban található termék sértetlenségéről meggyőződni. Amennyiben a csomag sérült, a Vevő köteles visszaküldeni a küldeményt az Eladónak, melyről a futárszolgálat jegyzőkönyvet vesz fel. Ez esetben az újabb kiszállításért a Vevőnek nem kell fizetnie. Amennyiben a Vevő a sérült küldeményt mégis átvette, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül köteles azt a futárszolgálat felé jelezni a https://gls-group.eu/HU/hu/gls-reklamacio oldalon meghatározottak szerint.

Vevő tudomásul veszi, hogy a fenti határidő elmulasztása esetében a termék sérülésével kapcsolatos kárigényt a futárszolgálat felé nem terjeszthet elő.

7. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásra vonatkozó tájékoztatást, a Vevők ezzel kapcsolatos jogait valamint az Eladó kötelezettségeit a jelen ÁSZF 1. sz. melléklete tartalmazza.

8. Elállás

Vevő jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől (további tájékoztatás: ÁSZF 2.a. sz. melléklet). Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket / utolsó terméket átveszi.

Az elállási jog az Elállási nyilatkozattal (ÁSZF 2.b. sz. melléklet) vagy a Vevő egyértelmű, egyoldalú nyilatkozatával gyakorolható.

Az elállásról szóló nyilatkozatát a Vevő írásban köteles az Eladó részére megküldeni az alábbi elérhetőségek valamelyikére.

  • postai úton: 2510 Dorog, Esztergomi út 39. fsz. 1/a-b.
  • emailben: polcrendszer@vnet.hu

Amennyiben Vevő az elállási nyilatkozatot a fenti email címre küldi meg, úgy Eladó az elállási nyilatkozat megérkezését emailben igazolja vissza a Vevő részére.

Amennyiben a Vevő a Termékek átvételét követően él elállási jogával, úgy a Vevő köteles az Eladó számára – a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vevő a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Ilyen esetben a termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.

Jogszerűen gyakorolt elállás esetében az Eladó az elállást követő legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen más visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).

A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékekben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Vevő nem jogosult elállni azon termékek esetében, amelyek kifejezetten a Vevő kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően kerültek előállításra, legyártásra.

9. Panaszok, jogorvoslat

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok Eladónál, a panaszügyintézés menete

Elektronikus levelezési cím: polcrendszer@vnet.hu

Postai úton: 2510 Dorog, Esztergomi út 39. fsz. 1/a-b.

Természetes személy vevő a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a fent meghatározott elérhetőségeken. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Vevő a panaszt írásban jelentette be, úgy Eladó a panaszt 30 napon belül válaszolja meg.

Jogorvoslat

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint fogyasztónak minősülő Vevő a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívülirendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Levelezési cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: (34) 513-010

Fax: (34) 316-259

E-mail: bekeltetes@kemkik.hu

A további Békéltető testületek elérhetősége az ÁSZF 3. sz. mellékletében található.

Online vitarendezési platform

Amennyiben a Vevő panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, úgy az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.

10. Személyes adatok kezelése, hozzájárulás az adatkezeléshez

Az Eladó által kezelt személyes adatokkal összefüggő tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

11. ÁSZF módosítása

Eladó jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani. Az új, módosított ÁSZF akkor lép hatályba, amikor azt a https://feketekarom.hu honlapon közzéteszik. Vevő a módosítás hatálybalépését követő újabb megrendelés leadásával fogadja el a módosított ÁSZF-et.

12. Vegyes rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

13. Mellékletek

  1. sz. melléklet: A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató
  2. a. sz. melléklet: Elállási mintatájékoztató
  3. b. sz. melléklet: Elállási nyilatkozat minta
  4. sz. melléklet: Békéltető Testületek elérhetősége

Hatály: 2018. május 25.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.